Se det som en belöning. vars är den. alla kommer nu lämna mig här

gangster amanda är nu dead and gone. tuff girl är levande begravd.
tyglarna är åtdragna så hårt att jag får ont i nacken.
men jag fortsätter nicka. fortsätter att blinka bort tårarna när jag ser en chans i att jag inte kommer kunna jobba i USA på 5 år. att kanske ett händelsebellop av 10 min kan förstöra mina framtidsplaner på fem år.
Jag gräver ner mig, djupt ner och kommer inte upp föränn i morgon.
i morgon och är taggad på livet igen. taggad på utgång rock och taggad på att vara en snäll flicka som måste bete sig (kommer jag nånsin bli de?)

(men för att ge nån glädje tills dess, fixade fransarna i dag och allt ser ljust ut. min doktor var ovanligt kortfattad i dag och det tackar jag för. jag har kört bil hela dagen. ätit på dallas med mina tjejer och nu ska jag och linda färga hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0