Man får passa sig för att tro så gott om folk

Har hittat mig en ny boytoy, Joel kinnaman!
resten av filmen var king. ruggig, spännande och ja sjukt bra.
dock var det ju inte boken. väldigt olik och dom hade lämnat ute sjukt mycket som man velat haft med.
var sjukt obehagligt med alla slagsmål, jag trodde jag var en tuff girl men när blodet flög åt ALLA håll var jag tvungen att blunda. men lite coolare än linda i alla fall, som hoppade till HELA tiden.

I dag blire bara slappa hemma med kanske lite plugg och städning sen blire dra till stan för att sopa mattan av mina bowling companjooonaeeer. disco bowling, you find me in the lokal.

Anonym om Julklappen klappar:
vars i skellefteå kan man göra de och vad kostar det?

Svar:
Jag vet inte om det finns på fler ställen men jag ska i alla fall göra det på clive russel. jag ska göra franförlängning på hela raden, alltså från där fransarna börjar till slutet. och då kostar det 700 kr ! annars finns det att man kan göra halvrad, bara längst ut osv och då kostar det mindre. sen får man komma dit innom en vecka eller 10 dagar vad det nu var, och fylla på för de kan försvinna många i början. annars ska det väl sitta i alla fall en månad. men får lägga ut en Före och efter bild och skriva om det är värt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0