Låten heter Florence and the machine med cosmic love

Linda du får deppa hur mycket som helst här.
på ett sätt är det bara bra, får mig att se mindre ut som ett deppat freak.
På tala om gråta, så gör jag det sällan också.
Filmer och serier är en sak, men då gråter jag inte, då flännar jag floder. börjar hyperventilera och huttra. tills då teresa skriker håll käften och kastar nått på mig. då gråter jag tyst.
Men till tex den här låten, som var med i senaste grace i slutet, är en sån här låt som jag inte behöver lyssna på texten eller nått. jag kan sätta mig i mitt rum när alla lagt sig, he på den här och gråta. av ingen andledning.
Inte coolt av mig att säga det här, nej nej jag vet. jag är ju en tuff girl och nu kanske ni börja tvivla.
men för tusan, prova själv då !
Jag lovar att flera av er gråter till extem homemakeover men HAHA!! då gråter inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0