L

Var ett tag sedan jag var såhär spyless på mitt jobb min skola och hela Skellefteå. Körde genom centrum för ungefär en halvtimme sedan, och hur många bilar såg vi? Rätt: NOLL. Urk. Blä. Ush. För att sedan köra in i sköna Byske där inte ens epatraktorerna var ute och sladdade oss av vägen. Uuäk. Skulle göra vad som helst för att åka till The big apple med min bror på Lördag och möta upp min älskade storasyster men vad skulle då Tompa säga om jag inte dyker upp på Måndag, hhmmm... Plats i korgen?

Tur att jag kan köpa min egen lycka, ska hämta ut två paket imorgon och hoppas på att daddii kommer hem med en stooor present till mig också, hehe. MEN, till saken folks: Hade tänkt hedra Amanda med hennes favorit man->

http://www.youtube.com/watch?v=2Ox1Tore9nw
(är inte tillräckligt tekinisk att lägga in klippet)

Woops, ska snart iväg och åka skrillor och pulka med mina flickvänner. Ska försöka sova, God natt Amanda du är bäst. Puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0