L

Sitter alldeles ensam och myser med min favvotröja jag fick i julklapp av min syster - direkt från Mexiko, den du! Såklart har jag ett jäst vinglas med mig, vad annars? Gav för längesedan upp festen på nedervåningen då jag insåg att det inte var i klass med våra vanliga förfester, trots att min släkt är one of a kind. Min fjortonåriga skatt har idag kommit ut ur garderoben och förbjudit mig att lämna landet efter sommarlovet på grund av att hon då aldrig skulle sluta gråta. Hur mycket kärlek. MASSSSVIIIS. Dock älskar vi varandra inte riktigt lika mycket då jag fort som fan tänkt vidga mina vyer efter studenten. Eller ja, först ska jag förstås bränna mitt schema i slowmotion.

Idag hart tre länder till hamnat på en lista vilka jag ska besöka innan jag dör. Vad sägs om att bo på en ö som man själva planterat och bygger allt av bambu, inklusive båtarna. Döhäftigt.



AMANDA: Jag trotsar din vanliga partyförfestmusik och kör på min egen playlist ikväll,aaawwweessooommeee ;;;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0