L

Idag har mina föräldrar tagit beslutet att jag inte längre ska behöva sova under köksbordet. Därför blev jag väldigt lycklig då min bror kom hem med en säng till mig.



Jag har även skickat in min argumentation om varför könsstympning bör avskaffas till Daniel. Ganska kul faktiskt och inte speciellt svårt. Bara dra till med slutsats efter slutsats blir han nöjd. Dock blev det lite kivigt då jag var tvungen att övertala en 40 årig gubbe som troligen könsstympat 40 miljoner systrar, fruar och döttrar i sina dar och hjärntvättat sina söner att göra detsamma. Men jag drog till med några slutklämar i lagomt sansad ton. Därför mina damer och herrar; från och med imorgon kommer ingen mer flicka bli stympad. Thanks to me.

Nu ska jag dricka världens godaste juice och ta igen 50 timmars sömn jag missat denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0