L

Kom på en sak. Alla låtar handlar fan i mig om kärlek!! Eller handlar det egentligen om hur vi själva tolkar dem? Tror nästan det........etnjfjkn hehe. MEN, hittade en låt som skiljer sig från det mesta på min dator och kom fram till att den här låten, som har tråkig melodi, sång (prat?) och inte särskilt djup text blev alldeles peeerfeect. Lite feelgood sådär. Det är heller inte riktigt Amandas stil eftersom hon faller för män som Evlis men jag tycker att låten är väääääldigt söt.

http://www.youtube.com/watch?v=-N3BjVMWziE
 

PEE EESSS: Jag ska köpa en gitarr! YES. Inte för att jag kan spela men snajsigt att ha en, aiiight? Behöver bara punga ut sådär 200 spänn YEEEAHH...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0