Jag vill börja om från början. ta det om från nytt.

Vi har
f - e - s - t - a - t
dansat som galningar
haft finfina grannar som bjudit på ett redigt kalas
bott i en sunkig 80 year old virgin stuga som ändå funkat
spytt, inte jag och anna då för en gång skull
nästan blivigt strypt av knarkare
nästan slått tusen killar
nästan blivigt kära i tusen killar
blivit kallad lisbet salander, kunde inte känna mig stoltare
skrattat så man fått ont i magen
gråtit! vem grät inte ? klarade sig någon undan? nej.
sparat och slösat pengar i sinne
åkt bil...
lyssnat på party musik fyra dagar i rad
legat i sunkiga 80 year old virgin soffan hela dagar
fått så många drinkar så jag inte kan räkna
saknat dom som inte kom upp
älskat varandra

Vi har även använt utryck som
"what happens in hemavan stays in hemavan. exept herpes, that shit will come home with you"

Nej tjejer, det här är en resa jag sen kommer glömma.
Ni har varit toppen! hur kan jag ha fått sånna här bra kompisar?
inte bara sånna som håller ens hår när man spyr (nu spydde ju faktiskt inte jag) men som även kramar en när man är ledsen och håller om en som ett barn när man sover.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0