Jag vill ändra allt

Sitter och kollar arkiv på kommentarer, och hittar typ tre stycken som inte är godkända. Linda du får ju för tusiken accept när du är inne här eller hojta från byske byn.

gårkvällen
börjades då i garaget (stuga typ) med massa goa jordgubbsdrinkar & boys and girls. jag vann mot fyra grabbar i hej knekt. det är därför jag gillar att fixa fest. sen blev det vidare till gammla gummi och sen stengården. stengården likamed nya station. nej men ärligt, det var hur mycket folk som helst :) kvällen där ägde.
Sen blev det tillbaka till garaget och då trodde ju halva stengården att det var okej och följa också, det vare inte. så tog ett tag men till slut fick vi ut alla. det är därför jag hatar att fixa fest.

I morshe vaknade jag, kollade på dom sovande flickorna breve mig. gick upp och drack och när jag kommer tillbaka ligger linda och gråter i sömnen?. Vi städar, drar hem till mig där mina päron gjort skrov!! nu laddar jag och linda upp för en myskväll på hög fucking nivå! någon som vill komma och dela på en chips påse ? ;)

Btw så har min älskade älskade älskade syster beställt hem denna super fräsha tröjja från chicy. den ska jag låna flitigt hade jag planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0