Jag vet inte hur länge

gårdagen
Jätte rolig för fest med Lo, sitta och lyssna på rock musik och bara snacka!
blir alltid typ packed när jag åker buss ?
sen typ dans i fyra timmar sträck

Älskar dock och tycker att jag själv är en fräsh tjej när jag
Kommer hem fyra, tar chipsskålen och lägger mig och ser på tv
mamma kommer sen in i mitt rum kring 6
hittar mig
liggandes i ett ljust rum, tvn på och med chipsskålen i handen
när hon då väcker mig har jag fortfarande chips i munnen

I dag har jag och linda sett 28 dagar (RÅÅÅÅ BRAAA)
ätit mat från bicke
och nu ska vi snart rulla vidare till rosanna :)

Kommentarer
Postat av: m

hahaha gjorde samma sak, vaknade att jag satt sittandes i sängen med alla lampor på, dock så hade jag inte chips i munnen när jag vaknade hahah ;)

2010-01-31 @ 00:41:10
URL: http://maee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0