jag kanske spelar det fel

jag är ett geni geni geni !! frankenstien släng dig i väggen.
nej glödlampa bakom huvudet som är typ på hela tiden. Det är sant.
jag valde att skriva om golf som mitt intresse på historian
Och jag är typ klar ? bara sammanfattning och disskution kvar. Oyes.
sitter och myttar i hop hur ofta jag följer pappa och spelar osv, hehe.

annars har jag idag sovit, kollat balklänningar och städat i huset. mamma jag har vikt alla handukar så när du kommer hem kan du tända lite ljus, läsa en bok och bara tänka att du älskar att vara hemma.

tänkte annars säga grattis till min emma lundgren som fyller 19 år i dag =D
I kväll blire tårta och firande för hela slanten ;) i helgen också I guess?
Måste säga att tror emma toppade kategorin med bästa 18 års fest faktiskt.
Last year.



Kommentarer
Postat av: roeee

menar du inte einstein ;)?

2010-01-21 @ 18:45:42
URL: http://niarbaraavundsjuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0