Jag hatar slut. jag är dålig på slut. men jag är ännu dåligare på att börja.

Just när jag skulle hålla mitt löfte och lägga in ett roligt inlägg såg jag att någon redan gjort det :O
ingen mindre än linda selin, damer och herrar !
gillar gott folk ? hon får gäst blogga anytime tycker jag.
att hon dock lägger ut min "favorit man" ska hon få spö för. 

i går for jag till stan, träffade tjejerna på sunnanåcuppen och hann se finallen :)
for och käkade på tatung med pojkvännerna
for till emsan gumman och bara dampade runt i hennes säng, ojojoj.
for till jag sigge & anton och såg the last castel med linda och emma. sjukt bra film =)
åkte hem med linda
pratade i telefon till 3 och sen däckade jag
vaknade tio av att tjejerna skulle komma
dock hade dom ingen bil och det var 30 minus
så vi tar våran ute dag på söndag i stället :)

Annars ska jag hämta mina skor i kväll =D
lindas vin box, balzac i morgon aight ? ;)
och träffa stockholmarn!


Kommentarer
Postat av: nyfiken

Oooh, vem är stockholmarn då? Något på G? ;)

2010-01-07 @ 16:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0