Jag gillar sjömän men hatar havet

Tillbaka i anderstorps kalla korridorer
vad händer ?
jo jag somnar på första lektionen
brand alarmet går såklart och jag fryser i hjäl ute
jag inser att jag just missat halva andra lektionen och orkar då inte gå

så slutade typ 11?
men här sitter jag för ska snart möta arwid på stan, få mina skor och sen dra till sjukhuset där jag ska på ögon koll.
sen hemma typ 6 , trycka i lite veg mat (good jobb mum) och sen dra och simma med linda och emma.
sen.... plugga samhälls. prov på onsdag !
är även typ sjuk. snorar/tät och ont i halsen.

men ska nu se livet från det ljusa sidan
(funderar tio min)
(funderar 5 till)
JA JUST JA.
nej föresten
.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0