Jag försöker hålla mig vaken men jag vet att jag sover

förfest med galet bra tjejer
gå in gratis pga trängsel i kön (emma och jag e bra påde)
bjuden på drinkar
mingel med massa härligt folk
dans
dåliga nyheter. tröst och massa djup snack.
frasses mat
sova hos emsan. eller ja typ 2 timmar
Så i dag har jag haft massa energi och bara sprungit runt. nej ni fattar själva.



en sak kan jag säga
ÄR DET KONSTIGT ATT JAG TYCKER POJKAR ÄR KNÄPPA?
får ett sms: vill du ha en drink? av främmande nr. visst.
efter det får jag (HAR RÄKNAT) 14 sms och tre samtal
så här lyder det
01:14 vars är du nu då?
01:20 vad gör du ? :)
01: 30 vars är du ?
01: 40 vars är du nu? stör jag?
ja osv. stalker nr 4 är vi på nu va ? blir bara less.

och TACK till linda som la in den där låten. för tusan, det är ju den jag försökt leta !! den är ju mer i juno och dom spelar den ju i slutet av låten.
och bra att linda tar sitt förnufft till fånga och köper en gitarr. vi ska ju starta ett band så. min fina stämma och hennes grategitarrfingrar= ni hör ju själva den ljuva musiken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0