Jag behöver att du ser världen från mina ögon

Före:
hann ta på mig eyeliner dum som jag var innan jag kom på aha, jag ska ju fota.
det här var innan i alla fall. Innan all svett blod och tårar.
nej men okej, tårarna rann faktiskt (BITCH YOU MADE ME CRY) när jag fick typ sprit i ögat. ont som tusan gjorde det när hon typ våldtog mig med pincetten och nu har jag typ limm fulla ögat. men hon kallade mig gumman när jag grät och sa att jag hade vackra ögon , see you nästa torsdag baby!

Efter:
Allt smink är borta. Bara fransarna och amanda. Är ganska nöjd :) får se hur det artar sig i morgon när jags ka sminka mig. men nå mascara blire då för tusiken inte.

Vad tycker ni ?
Ser ni någon skillnad ? :)

Annars i dag blev det fara till mormor på stor hålet och äta go lunch och prova bal klänning:)
Sen blev det käka middag på dallas, efter linda tvingat mig med "annars raderar jag din blogg"
Josse och krille följde också :) sen blev det då clive och efter det edda för att se lite innebandy med josse! sen skjusade hon hem mig och NU, Nu jävlar ska jag ta hand om lite historia. Inte för att jag har någon inlämningsuppgifft som ska vara klar på fredag. NEJ, utan för att jag älskar det, min lärare och skolan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev ju asbra, stenvärt!!

2010-01-20 @ 23:21:51
URL: http://aaamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0