I skuggan av ditt hjärta

Dagens roliga buss citat: Poud it, lock it, brake the picle ticle ticle
Dagens raggnings knep: hej låt mig presentera min vän linda hon tänker bjuda dig på en drink och disskutera könsstympning
Dagens "sanning": ni tjejer vill ha en kille som inte bryr sig om nått, men ändå vill ge sin flickvän blommor
Dagens sanning: jag vill kunna vara en mus som blir jagad av en snygg katt. sen jaga lite tillbaka också.
Dagens köp: Nät strumpor, ska gå all in på rock till helgen!
Dagens sexy bitch: en tant på vattengympan studsade grymt upp och ner
Dagens glädje: fick ett brev av mitt fadderbarn !!!! plus att jag sålde min tröjja på tradera för fyra hundra. plus att jag kanske snart får min balklänning. OCH att lisbeth salander tjejen vann bästa kvinliga huvudroll, grattis till dig det förtjänar du din himla rolemodell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0