I dina ögon

I går for jag då till ögonkliniken
fick höra att jag hade vackra ögon av tanten där, gjorde min dag. tragiskt men sant!
sen sprände dom mina ögon med nå droppar så mina puppiler vart så sjukt stora så jag vet inte vad (linda vart tom rädd och trodde jag blivit sinnessjuk)
Sen tog dom då kort på mina ögon typ.



I dag
försov jag mig en halvtimme
Somnade på historian, check 2
hade religion för första gången, trore blir super roligt :)
SPRANG in till stan på en kvart
åkte buss hem
sov
sov
sov
fick ondare i halsen
lite plugg
mycket 90201
och är fortfarande sjuk

MEN FÖR ATT DENNA BLOGG INTE BARA SKA VARA DYSTER säger jag till linda
DU ÄR SUPERWOMAN
om du vill ha mvg på ett prov, så får du det. Om du verkligen verkligen vill ha nått, får du det. och du orkar och du kan och jag hjälper dig och jag kan fortsätta forever.
Du simmar ju tom för tusan fortast av oss alla.
få in det i ditt huvud 
DU ÄR SUPERWOMAN

 

 




Kommentarer
Postat av: Viktor

Ungefär som mina ögon!:)

2010-01-13 @ 15:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0