Hahah man måste ju bara älska katrin zytominerska

måndag 4 januari 2010, 10:03

Jaha ja. Men då så. Fan, han Tiger måste vara den mest förälskade mannen på jorden enligt fransmännen.

Men varför säger de inget om kvinnor? Visar inte kvinnors otrohet på deras kärlek för sina män. Ha ha ha. The French, alltså. Ibland känns det som om vi svenskar lever ett århundrade före resten av Europa.

Och det är en kvinna som skrivit boken dessutom. Hon menar på att det är pappans frånvaro som gör att männen sen har ett behov av att pippa utanför sitt äktenskap. Kommer män att få skylla på sin fars frånvaro för alltid eller? Är inte det en klassisker hos stökiga killar. Min pappa bla bla bla... Nu har de i så fall fått en till sak att skriva upp på listan. "Jag var otrogen för att min pappa var frånvarande under min uppväxt...". Så är det. Då vet vi.


Kommentarer
Postat av: a

gissar på att hennes man var otrogen mot henne och nu vill hon intala sig själv att han älskar henne mer för att han var det. Och fortsätter vara otrogen eftersom hon tycker att det är okej och för att han inte bryr sig ett skvatt om henne eller " hon är den perfekta flickvännen nu när jag får vara med vem jag vill"

2010-01-06 @ 20:16:06
Postat av: CH

"Life is a bitch, then you die" Duke Nukem

2010-01-07 @ 13:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0