För jag hatar att jag hade hopp i dig

Yes its true, jag ägde linda i bowling. fick höra på hennes tjat i reapet från förra sommarn " åhhhh, när ska jag hitta något jag är bättre än dig på? " inte lätt att vara kompis med mig icket.
fast ifs, emma ägde ju mig med några ynka poäng. men det var endast för att hon nöp mig på rumpan HELA tiden så jag tappade fokus. men i överlag ägde vi bowlinghallen, skrek skrattade sjöng och dansade. har inte haft så kul nyktert på länge ;) efter det vart det en tvärtis in på calles och sen dra till josses syrras lägga för att se pretty woman.






I dag vaknar jag då halv 3....
blir fashinerad hur mycket ett GILLA på facebook kan visa
vill bli uppraggad av ett super jobb som gör min till ett riktsvin
och till slut, vill tappa hoppet på människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0