För jag är arg och galen. kom inte nära


Idag är en sån här Fuck U all dag ( i rosa ofc )
en värdelös tidsfördrivande dag och allt man kan göra är att gråta till signs... igen... för att mel gibson är så sjukt lik pappa när han gråter. glasblåsarensbarn ville jag också se, men nej då somnade lilla jag.
Enda snälla saken jag fått höra i dag är "what a beautifull face" av min engelska lärare, vart så glad att jag frågade henne om hon ville gå med mig på balen. det ville hon inte.
Så för mig blire träna livet ur mig i kväll, sim och vattengympa med emsan. tack för de.

och just ja, linda !
en ganska rolig kommentar la min smarta syster till ditt inlägg om Haiti.
Vi satt och lyssnade på torkel i knipas "fuck of and die, du är för ful för mig osv osv"
(texten går även, du är horan i mitt liv, tänkte jag på dig)
och jag berättade storryn för pappa medans.
efter ett tag säger teresa "vadå, i Lost eller?"
ja teresa. alla världsproblem finns i din dvd på serien lost.
skulle ju kunna lura i henne attpåskharen var hennes far också

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0