eller bara ta mig härifrån efter i kväll?

Kan någon göra en törnrosa förtrollelse på mig ?
vi drar ner sovandet till c 12 timmar
blir sjukt utvilad och fit for fight för skolan
och när 12 timmar gått kommer min drömprins och räddar mig med ett redigt hångel
haha

annars så vaknar jag 1. ingen bil.
så kan inte fara till arwid och hämta mina skor som jag igentligen skulle gjort i går.
men nej då fick jag inte för det var för kallt. så blev mys i lindas säng hela kvällen =)

I dag blire vara hemma
fixa till fixa mig
dra till min babe frida och sen börjar förfest men ett bounch med fucking good girls
sen blire balzac
rocka, kriga, dansa, skrika
ja i kväll ska jag inte bete mig! men frågan är, när gör jag det annars ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0