Att man inte gör så här mot mig

har i dag köpt smink och små grejjer ni vet för 800 kr !!! so sick.
såg just nyheterna också, handlade om att det är så många som inte får sig in på gymnasiet nu. och var framförallt killar. var tvungen att le lite när en kille förklarade varför "för att tjejer är mognare... och smartare"
Sitter nu och lyssnar på musik. musik is the thing you know. ja utan musik skulle jag nog dö. i alla fall psykiskt.

för er andra spsk3er som gjorde smarta val, ha skönt på eran lediga dag.
jag själv tar saaben, men låg volym på musiken eftersom min pappa hade ett allvarligt snack i dag att jag får paya om högtalarna sprängs...., och far på engelska C på morgonen.
Nu skriver jag som min lillasyster15 bast skrev i dag på en lapp, ÄR PÅ BALZAC, kommer hem i kväll ! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

..

2010-01-15 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0