jag kan göra om det igen och igen och igen och igen.

- VAD FAN SA DU? till random svinig kille som är intresserad av min kompis röv
- FÅR JAG EN KRAM? - NEJ! till en vakt som släppte in oss på 20 corona
- DET ÄR JU DUUUU, DET ÄR JU DU SOM KASTA! till random från hemavan (vet att det var du)
- DU ÄR VÄRD MED, jag lovar ! till en random tjej som var ledsen över sin svin kille
- FLÄSKBERG, går på min sida av vägen mummel mummel. random knarkar brud till jag och emma

Några av konversationerna jag och emma hade i umeå stad. annars har vi, varit på förfest med danne, alex, jocke och ludde. körde nån sorts lek som innebar shotta en vin shot varje minut (satte sina spår, dont do that at home so to speak) fått taxi mat och öl gratis (jag är tacksamm, emma med va ?) träffat tons av sköna människor, styrt upp dansgolvet och då menar jag fan ordagrant, blivigt kära, varit sjukt trevliga med personer vi inte känner, emma har typ varit med om världens pinsammaste grej på bussen, emma har tappat sin plånka, emma har fått förstå hur en stalker är (ringa henne 10 gr om osv) vänta fick inte jag en också? en som hade girlfriend? jomen tack.

men den sjukaste saken?
Är när jag vaknar mitt i natten (oj var klockan 6 kanske? oj sov jag två timmar kanske?)
av att jag mår dåligt, går till toan låser och släcker lyset?. kan ha somnat, vaknar av att min mobil får ett sms där ute. svär att jag hör jimmy inne på toan, börjar leta efter ljus knappen dörrhantaget nått men hittar inget. viskar jimmy (för jag VET att han är därinne) till slut kommer jimmy utifrån bankar på dörren och jag fumlandes hittar den till slut. frågar vad fan gör du? jag har ingen som helst aning...

Till slut har vi också vaknat upp på efterfester, dragit därifrån, glömmt ett linne och sedan missat bussen med 1 min.
Nej säger då det, det här är saker som ENDAST Händer i umeå, ENDAST med emma. och jag kan inte säga annat än att jag fucking love it. Umeå, ses väldigt snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhahahah, i fucking love it !

2010-02-08 @ 17:31:28
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0