Sådeså

Varför finns det superman dräkter att köpa med inte wonderwoman?
varför kan inte vi få rädda? måste vi bli räddade?
varför göra oss själva/låta någon annan göra oss till ett offer?
Ja visst äre skönt för oss att när titanic sjönk fick vi åka först med båten. men varför kunde inte någon brud ta i båtens starkaste kille och säga "hunney, hoppa på räddningsbåten du! jag simmar"

Hur äre med cindefuckingrella, törnrosa eller snövit?
Hade hon skrubbat golven tills hennes händer inte orkade mer? hade hon sovit i alla tusen år plus tusen till? och hade snövit legat kvar i glaskupan och smaskat på det där goda mörkröda förgiftade äpplet?
Eller hade hon, vaknat upp utan kyssen. skaffat ett jobb, en lägenhet och ett barn genom den närmaste spermiebanken? hade hon levt självständigt och lycklig?

vad jag ville säga med det här är: Buttericks !!!!!, säg till när ni fått in en wonderwoman kostym. Jag ska ha på mig den varje dag. Jag ska fan inte räddas, jag ska rädda! så alla ni superman killar där ute. watch out. här kommer en bättre superhjälte.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Utan tvivel!

2010-02-25 @ 17:47:21
URL: http://lalalalarsan.blogspot.com
Postat av: terese

haha fan vad skönt skrivet :)

2010-03-04 @ 11:32:31
URL: http://jellybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0