Morgonens flyt


steg upp 7 (bussen går kvart över) för jag var stensäker att mamma förstått orden "JAG TAR BILEN I MORGON TILL SKOLAN" men nej det hade hon inte. så röda saaben var borta. och jag missar engelskan.
ställer om väckaren till 8 (tänkte ringa linda och säga att jag tar bussen med henne, eller skippar skolan)
ringer linda- hon svarar och säger fan- somnar i telefonen (du har väldigt djupa andetag btw)
jag lägger på- ställer ingen väckare och tänker nu skiter jag i detta
linda skriver ett sms halv 9 "jag kör, kommer halv 10"
Jag går och dushar, sminkar mig och fixar håret. när jag ska ta på mig kläder JUST DÅ
ringer linda och säger att hon inte får igång bilen för att det är för kallt ute
jag kan inte somna om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0