Mer plus mindre minus livet leker typ

+ på att jag haft två lektioner på två dar
+ på att jag har en lektion på tosdag
+ på att jag köpte en klänning till helgen för 50 kr
+ på att det är spsk1,2,3 i helgen
+ på att jag fick två semlor i dag
+ på hårvisningen i morgon (e4 klockan sju, kom och se linda vara super modell;)
+ på att arwid hjälpt mig med hitstorian
+ på att jag får lämna mitt hem bakom mig ett tag och fara och bo hos mormor i klutmark (på obestämd tid så ni som kommer en snabbis till byske, tyvärr vänd till klutis)

- på att historia suger
- på att engelska c suger (skiter i princip i läxan nu)
- på att adam ringde i går, han får inte ledigt från lumpen för att vara min bal date vilket betyder att jag är singel igen, FUCK.
- på att comhem(vik)? eller vad det nu är med svarta fåret på reklamet är min självbiografi
- på att jag måste ta resesugplattången till mormor, hahhaha ilands.

Kommentarer
Postat av: therese

historian kan DÖ

och englskan, ja den skiter jag också i för jag fattar den inte! :P

2010-02-16 @ 22:03:27
URL: http://theresejonssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0