L

Undrar bara varför man fortfarande tror och hoppas. Sa till Amme att jag nuförtiden skiter i alla idiote och tar det med en klackspark istöllet. Men stämmer det? Åh, klart det inte gör. Sluta ljug Linda.  Dans har det då blivit, men jag håller med mamma. Lite mycket vin har det blivit på senare tid. Nästa helg ska jag SOVA. Inget vin. Vad ger de egentligen? Det blir roligare, visst. Men man tappar alla principer och skakar rumpa som fa-an.

Nu ska jag krypa ned med min nalle och duntäcke. Jag är fan inte nitton om några månader. Jag känner mig som femton. Kan inte ta ansvar och vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Om 102 dagar är framtiden här. Då är det slutsnackat om "jag vill göra det och uppleva det". Då är det dags att göra det och uppleva det. På riktigt. Nice.

Dröm sött babies.



Kommentarer
Postat av: R

ja snart far vi iväg på äventyr och lämnar den här hålan gumman!

2010-02-28 @ 17:26:15
URL: http://niarbaraavundsjuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0