L

Det är jobbigt hur nojig jag är. Kommer på mig själv hela tiden att tänka på att så fort jag är glad, det händer något kul eller livet är bäst förstör jag det hela med att tänka på att snart händer något dåligt för att jag haft turen att få vara glad ett tag. Efter regn kommer solsken ungefär. Egentligen vet jag att det aldrig skulle fungera eftersom ett icke materiellt ting inte kan påverka ett materiellt ting (wops, i stil med Madde: Jag läser inte filmkunskap, jag läser litteratur).

Däremot finns det en positiv sak med det hela. Öppnade ett lönebesked med mitt namn på idag på jobbet där det stod att jag skulle få ut 8000 efter skatt. YES tänkte jag. MEN, istället för att börja gråta då jag såg att var sedan oktober och upptäckte att jag i princip kommer få ut 50 öre tänkte jag: YES då kanske helgen blir bäst och sen körde jag hem. Nu sitter jag vid datorn och internet fungerar praktiskt taget inte = helgen kommer bli ännu mera bäst. Nej men nu ska jag äta middag (den är äcklig… ja jag skulle kunna hålla på HUR länge som helst).





För er som inte har förstått det skulle jag ta ett super coolt kort då jag kastade upp ballonger men Amanda var S-Ä-M-S-T-!-!-! Men inte fan blev jag förvånad, bruden kan ju ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0