L

Igår blev det en syster-bror-kusin dag med skooter. Vilket blev veckans tyngsta träningspass. Puuuuhhh. Tre skotrar med 150 fastkörningar var, i 150 meter snö = träningsverk då min skoter väger 150 ton bara den.

MEN, jag har lärt mig: 1. Äta snö istället för att dricka vatten funkar bra 2. Om man vill överleva med 150 meter snö sprutandes in i ögonen då glasögonen är igenisade, är det bara blunda, gasa och luta sig och hoppas på att inte träffa ett träd. 3. Jag kallar att jag lärt mig burka men mina kompanjoner kallar det dålig på att köra.  Men ääässcchh.



Nu ska jag ta tag i min Söndag och ringa och väcka min flickvän och be henne berätta allt jag missade igår. Plus att jag vill ha godis, chips, pizza, spanish corn, dricka, popcorn, ranch dipp och det brukar Amme också vilja ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0