klockan 6 en och en halv liter vin till 3 bra jobbat tack klassen

whaaaat a night
bärjades med klassen med pizza för hela slanten. vi började dricka typ halv 6
sen började det ramla in 1 or och 2 or. alla var super söta och trevliga!
dans på borden, ramla ute, snöra ut folk som inte var bjudna osv osv
till slut drog jag jenny och matilda till olles där det var massa trevliga typer
träffade mina emmor också
for till nicke på hopp om efterfest men icket
mormor hämtade mig tre
vaknade tio och var supergla för teresa var hos mormor så fick väcka henne
for och städa lokal med några tjejer
och nu ligger jag i emmas soffa och ska snart dra tillbaka till klutmark

men jag säger då det. det här får vi fan göra om.
världens bästa klass!
och jusj ja, du som kallade min kompis hora i går, dig ska jag söka upp och döda.
nej fuck u.

Kommentarer
Postat av: sofia

Råhärlig kväll !! MÅSTE göras om :D

2010-02-21 @ 17:29:02
URL: http://sofiiam.blogg.se/
Postat av: eme

HAHA var det du som kallade min kompis hora?!?!

vi skulle fan ha tagit honom!

2010-02-22 @ 00:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0