Jag kommer bara vänta ut det

Ledig i dag med lång sovmorgon? nej för det första skriver pappa ett sms klockan 8.. sen teresa kring 9.. sen emma kring halv 11... hemtelefonen ringer typ trettio gr.. sen ringer linda klockan 12.

I kväll blire i alla fall trerätters födelsedagsfest I ewes palats. hon kommer få en kicking pressent också!
Efter det blir det utgång på station 8 och strula med bingo rymer.
Kan något gå fel i kväll? jo typ allt.
Kalla inte någon av mina kompisar hora- då kommer jag slåss
kläng inte på mig- då kommer jag gråta
ha inte klackeskor- kommer jag se ut som en tjock dvärg (hahah pool skämt med linda)



Kommentarer
Postat av: Tim!

Men hjälp jag ser ohygglig ut! Det är inget skämt :o

2010-02-26 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0