jag kan inte ge allt jag säger att jag har

Amanda Lundmark sk:are, det var en grym kväll ! måste göras om :)

Igår kl. 13:10 ·
Ingela Pettersson, Moises Davíde Peréz Löfroth, Jenny Löfgren och 14 andra gillar detta.

17 gillare? vilket betyder att vi gör om sk fest igen snarast? whoooos with me?

jag funderar på beställa hem en jacka
och en tröjja
och ett par mjukisbraller
och de 200 jag hade på banken försvann just till lindas vinfond
nu har jag typ 9 kr
jag är död efter 0 leverbiff och för lite sovande
det ända som håller mig uppe är att doris bjöd på en krona i dag när jag köpte te
jag taggar redan fredag, födelsedagskalas och station8
då ska jag dansa helt crazywildbananasanimal till denna
http://www.youtube.com/watch?v=dvf--10EYXw
Cause I just set them up, just set them up, just set them up to knock them down
I think I should know how to make love to something innocent without leaving my fingerprints out, now
L-O-V-E's just another word I never learned to pronounce



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0