Jag har gjort det igen, men denna gång finns det ingen annan att beskylla

Efter en kväll med en etikuppgift om våltäkter är jag helt slut. jag försöker skriva "Alla har rätt att bestämma över sin egen kropp" men slutar med "JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, VARS ÄR DETTA OKEJ? JAA VAAAARS? DU FÅR HA HUR JÄLVA KORT KJOL DU VILL OKEJ?!?!"
nej snacka om att döda en kväll. skulle dock inte bli förvånad om någon lärare kommer i morgon och säger "tjena baby, vet hur mycket du älskar att disskutera etik och moral, så gör trettio uppgifter om Könsstypmning, pedofili och lite om prostitution!"

tips till alla spsk3:er för att ni ska överleva, lyssna MYCKET på det här!
Sia- breathe me
(och tagga upp till spsk fest 1or,2or och 3or!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0