JAG ÄLSKAR ERIN BROCKOVICH

George: Hur många nummer du?
Erin Brockovich: Oh, jag nummer Kommande ur mina öron. Till exempel: tio.
George: Tio?
Erin Brockovich: Yeah. Det är så Många månader gammal min flicka är.
George: Du fick en liten flicka?
Erin Brockovich: Yeah. Ja, sexigt, va? Vad sägs om Ett Detta för antal? Sex. Det är Hur gammal min Andra dotter, är Åtta år gammal min son, är Två Hur många gånger jag Har varit gift - och skild, klockare är Antalet kronor jag har på mitt bankkonto. 850-3,943. Det är mitt telefonnummer, och med alla de siffror jag gav dig, jag gissar Noll är Antalet gånger du ringer.

Och just ja, btw.
Anonym
Om Värme av Att man är saknad Redan:
Varför ska du bo hos din mormor & morfar?

Bor Där För det Har varit lite Mycket hemma så jag behöver Komma bort Ett tag för Att vila.
man blir så sjukt utvilad här.
Prova själv
1. vakna efter god sömn 2. Bubbla Bubbel bad 3. Få god lunch och mat 4. vara med världens bästa morföräldrar osv osv osv osv osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0