hahahha ska man skratta eller gråta?

Jag vet inte vad jag ska göra.
Allt jag bryr mig om är paradise hotell finallen och checka på kissies blogg om hennes bröst gick sönder...
Patetiskt är bara förnamnet.
Jag sover tusen miljarder år, gråter när jag får sovmorgon till 1 och gruvar mig för en halvtimmes gym med linda.
Jag fryser i hjäl, orkar inte vara snäll med någon och dom fyra skol inlämningsuppgifterna får mig att inte vilja kämpa i mot när jag håller på kvävas. 

Tyvärr, detta är allt jag kan skriva här. de enda tankar jag får ner i ord.
ge mig lite sol, lite värme och sen kommer jag med världens positivaste inlägg om att livet faktiskt är värt att leva =) ( FÖR DET ÄR DET AMANDA.... DET ÄR DET....DET ÄR DET) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0