Dra något gammalt över sig

Jag och linda var det ända "vänner som i just detta fall låtsas vara lesbisktpar" på bion.
Vi hade var sitt par på vardera sidan om oss som gjorde vad hela filmen? JO HÅNGLA.
Tjejen breve mig var också väldigt oatraktiv när hon viskade (inte lågt) sex saker till sin boyfriend hela tiden och jag ville bara fråga hur kan någon älska dig?
Mina popcorn smakade också skit.
filmen valentine var ganska bra men inget awwww moment.
Och just ja, ända "ha en bra alla hjärtans dag" sms jag fått var av mormor (ta det inte på fel sätt mormor, I love you)
nu får jag snart besök, och om den här kvällen fortsätter i samma sätt som för någon timme sen... jaaa då kanske vi inte hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0