PARADISET

vita oändliga stränder. exotiska djur. ny spännande mat. priser som prutas. utflyckter. trevliga människor. fina hotell. sol. brända fötter.

Ja vad fan är en bal på slottet när man kan resa till thailand?
Tack för hela familjen som följde med och hjälpte detta att bli så bra

Nu är det hej sverige snö
det första jag får se är emma andersson stå inne i väntsalen för att fara till norge. vilken kass tajming att vi går omvarandra efter att inte ha kunnat prata öga mot öga i fyra månader. men jag fick se min älskade tjej!!! även om vi var tvungen att skrika genom rutan och tårarna var påväg. men jag ska för tusiken se henne snart igen.
det andra jag nu ska göra och de tredje och fjärde är packa upp; se paradise hotell (vilken tönt du e) och sedan ha julklapp och julfika med en annan efterlängtad tjej; jo linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0