fyra länder på två veckor, THAILAND!

reser till andra sidan jorden
packar solbrillor, hatt, linne och bikini trosor
lämnar dator mobil men tar med mig en full ipod
byter ut tjugo minus till trettio plus
byter ut snöhögarna mot sandstränder
byter ut 5 roomies tjejer i london till 9 familjemedlemar och ett eget hotell rum med lillasyster
och lever i (först reser first class hehe) thailand i 16 dagar
PARADISET säger de. lets see

vi ses om 16 dagar
(ha en sjukt mysig jul alla och världens ösigaste annandag)
då vill jag ha världens bästa nyårs planer
ett julfika hos linda selin
och träffa alla fina som jag kommer sakna otroligt !!!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Jag hade kunnat ge allt och lite till bara för att få sitta i en solstol i värmen just nu"

Jag tvivlar inte på att ni kommer att få det sjukt bra och jag saknar dig åter igen...



<3

<3

2010-12-13 @ 12:35:17
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 14:05:43
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0