Det är varmt jag fryser det är kallt och du svettas

JAG HAR GJORT DET OMÖJLIGA - hittat en dator som funkar med åöä.
i denna värme, 48 grader i solen och 30 i vattnet, blir jag fucking överlycklig
jag e inte brun jag e fortfarande fattig och har inte hittat kärleken i detta land heller (även om killen som fixade stoppet på våran toa som teresa försakat var rätt het)
jag äter sjukt god mat, bränner mig på konstiga ställen och har redan läst ut fyra böcker
får prata med emma på skype, lyssna på annan musik än mp3n som jag är rå less på och svettas lite
amen skit samma, jag mår skit bra saknar alla och kommer hem på tisdag
ha en förjävla bra annandag på station8 (av vad jag minns förra året var det ju... nej just ja jag minns inte) och sen klassfest dagen efter spsk (önska jag kunde vara där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0