2010

träffade en kille som var nära på bli min seriösa andra pojkvänn i mitt liv men som senare inte blev det. började hänga mycket i umeå. umeåopen. drog till hemavan med emma andersson och levde minst sagt rövare. pluggade som en tok. balen. sjuk bra studentveckan. studenten. började sommarjobba. fick en seriös andra pojkvänn i mitt liv. lanternanöppning. hade världens bästa sommar. stadsfesten. trästock. blev singel. for till gotland med familjen. flyttade till london och hade världens världens bästa höst. for till paris. for till thailand.

och nu sitter jag här; ett år visare, klokare och jävligt mycket smartare om jag får säga det själv (och utan thompas hjälp hehe). förra året firades i hemavan och jag minns inte tolvslaget. har aldrig riktigt haft en super nyårs så hoppas på i kväll. vi blir lite tjejer hos rosanna där vi ska äta tre rätters och sedan leka massa lekar.
GOTT NYTT ÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0