vad vill du säga när allting är sagt? vad vill du känna när någon tagit din makt? hur vill du leva när tiden går för fort?

Jag lägger öl i kylen (cool amanda ska dricka 3,5 men whatteeevver this girl can hold here liqueur)
kräks upp mitt hjärta, perfekt för i kväll
fixar naglarna, girl stuff u know ore u dont wanna
gör en spotify Party lista till i kväll
och tagg-gg-gg-ar till tusen

tar fem över 6:an till anna, hänger med henne & therese till tjugo i 8 och sen åker vi till madde där det är klassfest =D sen blire förfesta sen station 8, få hem rosanna (denna svaga svaga lilla flickan men alldeles för kort kjol ska väl inte behöva gå hem själv? haha) och sen sova hos andersson.
i morgon blire bakis mys (förhoppningsvis i solen) med emma och linda som slutar jobba 12.
dessa två dagar kommer jag TYP (känns som jag skriver typ typ hela tiden?) älska mitt liv.

Nu är det bara välja,
nya shorts och teresas nya skjorta eller byxdress?
eller mitt nya second hand linne?
vi tjejer har det svårt med för många val.
om ni vill kanske ni får se vad jag väljer sen
Smackar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0