en gång var du min stad. nu finns inget av mig kvar

saker som händer i mitt liv:
- vaknar att att mamma har lagt en present på min säng
-slår till en geting som sedan landar på emilias arm och sticker henne på armen
-mormor betalar mig 50 kr för att få hjälpa mig städa garderoben
-sover medans päronen jobbar på stugan som nu har ett fönster
- lyssnar på Tegan And Sara – My Number
- kommer på att en man en gång sa till mig "när jag fick körkort, körde jag utanför byn, tittade tillbaka på den medans jag lyssnade på bruce springsteen thunder road och väntade på den sista text raden "It’s a town full of losers and I’m pulling out of here to win" & sen körde jag iväg och for aldrig mer tillbaka. kommer på nu att det var nog det finaste någon sagt till mig.
- drömmer att öppna min dörr och mötas av tusen solrosor.
-skriver tusen tagg sms till linda "liten förfest hos mig sen lanternan, 3,5 or, myspys och våran egen taggningsmusik (blir alltså typ kent?)"
har tom erbjudit linda att sminka henne, göra hennes hår, låta henne ta vad som helst ur min garderob & köpa öl till henne. fattar ni hur mycket jag vill festa i kväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0