tillbaka till det vanliga då skulle nog många säga. jag säger ingenting.

stanna här, sov över. kyss mig medans jag gör mackor på morgonen. kyss mig när vi tar på oss våra mössor men kyss mig inte i bilen på väg till skolan. och vad lyssnar du på för skit musik?
hur det kan ändras från inneluft till uteluft.
som när man dansar, ser ler och vill ha. kyssen är fin men när han sedan tar din hand ryser det till i ryggen. släpp.
eller när man blir intryckt mot en vägg under natten. någon som andas i ens hår, små vaknar och pussar i nacken. någon som kringlar fast i ens ben. tanken av att man vill ligga i en dubbelsäng, själv. plats.

denna känsla av närhet skrämmer mig. när jag vill få känna lite. men när jag väl känner, känns det inte. inte som det.
det jag känner är kräksreflexs, en häst's flyreflex & kalla vattendroppar i nacken.

kom närmare. håll dig bara långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0