tänk om hennes anhöriga vore här. paus där

jag har världens största spindel i mitt tak. jag slår den en gång med en tindning, baammmm två ben fastnar på min tapet, bammm igen och spindeln ramlar ner på golvet. rip tänker jag och bröjar fantisera om morgondagens regn. men nej den där spindeln med typ 3 ben kvar? börjar klättra upp för väggen igen. jag skriker och slår den en gång till. den ramlar ner. dead. men nej 10 min efter när jag ligger i sängen kryper den nästan och attakerar mitt ansikte.... nu ska jag inte sova i mitt rum på några dagar (och jag som inte ens är rädd för spindlar).

ringde emma i dag. frågade chans och hon sa ja. så hon är påväg hit nu för att äta stuvade makaroner med mina päron. sen ska vi vara med luggen också.
ps. teresa har under sina första timmar på a torp redan fått höra av en lärare "har du en storasyster som heter amanda? ni är så sjukt lika" goo girl. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0