Samma frissa vidare och tittar upp på Vigge och förstår att hon är kär lite grann

I dag har jag jobbat. emelie har tagit mig på brösten (mer slagit och sen skrikigt oj jag glömde att du hade bröst) hon har även fått kommentarer på hennes trosor och blivigt erbjuden svartjobb av man 70 år.
Sen har jag varit med ros madde och luggen på dallas, sen hem till ros för att mysas med världens sötaste hundvalp och planera london. vill boka nu, vill ha jobb nu, vill ha lägenhet nu.

I morgon är sista arbetsdagen vilket innebär klippa gräs, bjuda på fika och sen bye bye.
Sen på kvällen blire vara med linda emma frida josse. kanske spela tennis & grilla.

Denna video visade linda mig för någon dag sen. charmig som linda ären.
nu ska jag fortsätta läsa smuts (har så många åsikter om den boken så jag vet inte vars jag ska börja) & sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0