Och med allt som försvann med honom.

jag har
-sökt typ 15 jobb i london, känner att jag är så himla duktig och hoppas nu på att någon vill anställe en föredetta dödgrävare.
-ätit chips & godis för sista gången på länge, eftersom från och med i morgon börjar godis & chips löftet om på nytt.
- erbjudit en gammal söt tant min plats på bussen och då blivigt kallad "vardags hjälte" för att hon vart så glad. "vad glad att det fortfarande finns vardagshjältar" sa hon.
-varit med världens finaste emma och linda. pratat kärleksproblem, om killar man ska adda på facebook, vänner som sviker & om oss. hur bra vänner vi är som inte kommer kunna klara oss utan varandra när vi drar runt
omkring i världen. därför har vi spikat en bartender utbildning mot sommaren och att resa vidare nästa höst.
 
och som ni ser i inlägget nedanför så är det inte så jävla svårt att inse vilken bästa kompis jag har? jag lovar att denna tjej kommer ha större plats än vilken kille på denna planet för resten av mitt liv. min framtida man kommer vara avundsjuk på denna tjej för att han nog aldrig kommer fatta mig så bra som hon gör. min dotter kommer vara avundsjuk för att hon aldrig kommer få en sådan bra vän. Hela världen kommer vara avundsjuk på mig. detta kommer gå till historien.
med andra ord; jag är så jävla glad att vara hemma (som jag sa typ tre gånger i bilen)

Nu går jag och lägger mig, hoppas på att flugan (fluugan91, nej hahha) som väckte mig halva natten i går är DÖD (ja jag önskar dig död) och sen taggar jag jobb två dagar nu, ska klippa gräs fortare är jag aldrig gjort förut alltså. detta klarar jag. och sen skickar jag en kram eller två till syster som jobbar i morgon också, du klarar detta.
Sov gott världen.
First Aid Kit – Ghost Town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0