Och du och jag håller andan och håller händer i språnget

Vad gör jag när jag är arbetslös?
Jag sover så mycket så jag får nackspänna. Jag skriver en önske/flytt lista. läser smuts. ser o.c. lagar mat åt hela min familj och jag har faktiskt blivigt vänn med mina egna fötter. Jag ligger i ute i solen med musik i ungefär en minut innan jag blir rastlös. kör bil och skriker till paramore. jag vågar inte röra mitt feta hår medans jag får sms av linda där hon skriver att jag är en bitch (kom med nå nytt?).
städar mitt rum och myser med dammråttorna en sista gång innan de åker i dammsugaren. pappa köper cola åt mig och sen längtar jag tills mina vänner är lika arbetslös som jag (inte för att jag behöver dom. ni ser ju hur kul jag har med mig själv) nej om jag skulle välja en person att gifta mig med skulle det nog vara mig själv. jag jag och mitt feta hår = en stor lycklig familj

efter allt det roliga lyssnar jag på  Little Majorette – London och far sedan och planerar lite london med tjejerna i sthaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0