när man tänker på hur bra du passade in i min värld

Jag har fram till nu varit med om; Mode visning ala Cia & Milla, cyklat ner till big ursviken city, blivigt bjuden på varmkorv av massa sosialdemokrater vilket gav dem lite tid att prata med mig om hur jag ska klara mig när jag är två barnsmamma utan jobb (de är mina kusiner era idioter, ifall cia skulle vara mitt barn skulle jag fått henne när jag var 10 okej? hade jag ens fått mens då. svar nej) men fick ett trevligt samtal med en gammal man som varit och jobbat i afrika med att hjälpa de hemlösa att få mat. han beskrev väldigt nogrant hur han sett en mamma måsta ta samma vatten in till huset för att dricka som hon hade i hagen till kon. hemskt tyckte jag men när han sedan började prata om gud, nej då var det dags att cykla hem. då har vi sett Avatar & ätit hemmagjorda skrov.
cia har fått logga in på mitt spotify och har spelat California gurls tills jag blev galen. satte dock gränsen när hon playade man boy. ush, det kryper i min kropp. och inte av välbehag. jag själv lyssnar på en gammal goding;Phosphorescent – Wolves
Nej nu tar vi på oss pyamasparty mode. ser en film och myser med världens finaste kusiner. sen gör jag samma sak som linda; drar och säger vi ses snart (inte adjö) till världens finaste emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0