Min lilla baby min skatt min min min

känns som det i går du var fem år och jag tvingade dig att leka med barbie med mig (vad snackar jag om, hard core girl vi lekte fan med bilar) och nu börjar du gymnasiet, idag. det som jag just lämnat bakom mig och kommer sakna sjukt mycket. så gör nu som jag; hitta dig själv världens bästa klass, massa nya bra kompisar (rediga, pluggande, nyktra tjejer), en söt media kille (okej inte för att jag hitta nån, men man kan ju drömma), bråka med rektorn när han är störd & välj bra kurser som du såklart kommer vara duktig i. gör denna tid så jävla minnesbar så då knappt kan se framåt utan bara vill leva just jävlart nu. jag gillar ju dig okej? så kom hem och berätta allt i minsta detalj. för mina öron blöder av längtan att få höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0