med andra ord gillar jag gårkvällen och denna dag


gillar att förfesta med en mindre skala av klassen dock men fan vilken bra skala
(matilda jenny anna therese madde och rosanna)
gillar att jag kommer tvåa i fia med hutt
gillar tjejsnack
gillar att vi har så kul på bussen, till station och såklart därinne
gillar att få höra massa skit saker/för fina saker för att finnas, men att inget bryter ner mig
(amanda du förtjänar fan miljoner pepsi max för ditt starka humör)
gillar att dansa som en tok med alla världens skönaste
gillar att man kan träffa nytt folk
gillar att man träffar samma fina folk som man kommer sakna om en månad
gillar att bli bjuden på drinkar
gillar att bli bjuden på skumma efterfester
gillar att leta efter mat som till slut blir lingongrova hos emma
gillar att emma är världens bästa andersson (även när hon sover)
gillar att äta bakis mat med emma och linda
och till slut gillart jag och lindas planer om att kvällsbada






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0